دانلود سیزدهمین مینی آلبوم دخترا با نام With YOU-th

 

I got you

One spark

Rush

New new

Bloom

You get me

دانلود اولین مینی البوم لیدر جیهیو به نام ZONE

Killin' Me Good

(Talkin' About It (Feat. 24kGoldn

Closer

Wishing On You

(Don't Wanna Go Back (Duet With Heize

Room

Nightmare

 

دانلود دوازدهمین مینی البوم توایس به نام READY TO BE

SET ME FREE

MOONLIGHT SUNRISE

GOT THE THRILLS

BLAME IT ON ME

WALLFLOWER

CRAZY STUPID LOVE

(.SET ME FREE(ENG VER

 

دانلود دومین سینگل انگلسی توایس 

MoonLight Sunrise


دانلود یازدهمین مینی البوم توایس به نام BETWEEN 1&2 

TALK THAT TALK

QUEEN OF HEARTS

BASICS

TROUBLE

BRAVE

GONE

WHEN WE WERE KIDS

 

دانلود دومین OST جیهیو به نام ' I FLY ' برای سریال TODAY'S WEBTOON 

I FLY


 چهارمین فول آلبوم ژاپنی توایس به نام ' CELEBRATE 

 

Celebrate

 Voices of Delight

 TICK TOCK
 

Flow like waves

That's all I'm saying

 Bitter Sweet

Sandcastle

Just be yourself 

Doughnut

 

دانلود همه ترک ها با هم :

DOWNLOAD | 70MB


دانلود اولین مینی آلبوم سولو نایون به نام IM NAYEON

[2022-06-24]

دانلود ترک ها به صورت جداگانه :

!POP

NO PROBLEM (Feat. FELIX of Stray Kids)

LOVE COUNTDOWN (Feat. Wonstein)

CANDYFLOSS

ALL OR NOTHING

HAPPY BIRTHDAY TO YOU

노을만 예쁘다 (SUNSET)

دانلود همه ترک ها با هم :

DOWNLOAD | 20MB

ترجمه ترک ها: 

POP

مگه چیه

به طرز طلسم کننده ای ذهنت رو درگیر خودم میکنم

تق تق تق حواست باشه

قلبت منفجر شده و داره از بدنت بیرون میزنه

تق تق تق

بیا شروع کنیم

اینطوری میخوام قلبت رو بازی بدم

دست برنمیدارم

بیا جلو و پا پیش بذار

میدونی؟

فقط یادت باشه که تحت کنترل منی

نمیتونی ازم فاصله بگیری

پرش چشمت

حرکات مضطربانه ات اینو نشون میدن عزیزم

میخوام تو رو به هیجان بیارم

قبل از اینکه تب و تاب متوقف بشه

میخوام موفق بشم

تق تق تق

خودتم میخوای

تق تق تق

میخوام قلبت رو بترکونم

این شناختی که از تپش شدید قلبت دارم

میخوام ازش استفاده کنم

تق تق تق

خودتم میخوای

تق تق تق

میخوام تو رو مال خودم کنم

تق تق تق

( اوه اوه ) خودتم میخوای

تق تق تق

( اوه اوه ) مال خودمه

تق تق تق 

( اوه اوه )

تق تق تق

صدای قلبت واضحه

مهم نیست چقد سعی کنی ازم مخفی بشی

زود جات رو بهم لو میده

آروم بگیر و بهش فکر کن

جلو بیا و قبولش کن

( عزیزم )

عزیزم، تو از خودت اختیار نداری

به همون اندازه تحت کنترل منی

قبل از اینکه تب و تاب متوقف بشه

میخوام موفق بشم

تق تق تق

خودتم میخوای

تق تق تق

میخوام قلبت رو بترکونم

این شناختی که از تپش شدید قلبت دارم

میخوام ازش استفاده کنم

تق تق تق

خودتم میخوای

تق تق تق

میخوام تو رو مال خودم کنم

تق تق تق

( اوه اوه ) خودتم میخوای

تق تق تق

( اوه اوه ) مال خودمه

تق تق تق 

( اوه اوه )

تق تق تق

تق تق

ممکنه قلبت مثل حباب بترکه

همه اش بزرگتر و بزرگتر میشه

علاقه ات رو نسبت بهم انکار نکن

عزیزم چشمات به من باشه

تو رو به هیجان میارم

پنج !

الان دیگه وقتشه

چهار !

نفست رو نگه دار

سه !

تو رو نشونه گرفتم

دو ! یک ! برو بریم

قبل از اینکه تب و تاب متوقف بشه

میخوام موفق بشم

تق تق تق

خودتم میخوای

تق تق تق

میخوام قلبت رو بترکونم

این شناختی که از تپش شدید قلبت دارم

میخوام ازش استفاده کنم

تق تق تق

خودتم میخوای

تق تق تق

میخوام تو رو مال خودم کنم

تق تق تق 

( اوه اوه )

تق تق تق 

( باید بترکونیش )

تق تق تق

( نمیتونم دست بردارم )

تق تق تق

NO PROBLEM (Feat. FELIX of Stray Kids)

تا روشنایی بیدار می مونیم

طلوع آفتاب در صبح

و من نمیتونم صبر کنم تا دوباره متحد شیم

من میتونم کمک کنم تا خیالت راحت شه

و حتی اگه ضعیفـی، گاهی اوقات

من میتونم کسی باشم که

تو رو تا آخر انتخاب کنه

عزیزم وقتی احساس ناراحتی میکنی

فقط باید بهم خبر بدی

نه مشکلی نیست

برای عشق

با من و تو امشب

نه، هیچ چیز نمیتونه ما رو متوقف کنه

این بار

لازم نیست امشب پیچیده باشه

نه مشکلی نیست

برای عشق

با من و تو امشب

نه، هیچ چیز نمیتونه ما رو متوقف کنه

این بار

لازم نیست امشب پیچیده باشه

نه مشکلی نیست

برای قلبـت من واجد شرایط ـم

ما نیازی به گفتگو نداریم

لازم نیست خداحافظی کنیم

چون عزیزم درست متوجه شدی اوه

و حتی اگه ضعیفـی، گاهی اوقات

من میتونم کسی باشم که

تو رو تا آخر انتخاب کنه

عزیزم وقتی احساس ناراحتی میکنی

فقط گوشی رو بردار

نه مشکلی نیست

برای عشق

با من و تو امشب

نه، هیچ چیز نمیتونه ما رو متوقف کنه

این بار

لازم نیست امشب پیچیده باشه

نه مشکلی نیست

برای عشق

با من و تو امشب

نه، هیچ چیز نمیتونه ما رو متوقف کنه

این بار

لازم نیست پیچیده باشه

نه امشب مشکلی نیست

برای عشق امشب مشکلی نیست

بیا و با من سوار شو

ما میتونیم امشب برقصیم

آره امشب زیر ستاره ها

آره چشمات میدرخشه

روشن تر از نورهای نئون

صدای باس بلنده، نه ما بازی نمیکنیم

برای عشقت آره دعا میکنم

من و تو همین، 1+1

من و تو

نه بهتر نیست هیچکس بیاد

و حتی اگه ضعیفـی، گاهی اوقات

من میتونم کسی باشم که

تو رو تا آخر انتخاب کنه

عزیزم وقتی احساس ناراحتی میکنی

فقط باید بهم خبر بدی

نه مشکلی نیست

برای عشق

با من و تو امشب

نه، هیچ چیز نمیتونه ما رو متوقف کنه

این بار

لازم نیست امشب پیچیده باشه

نه مشکلی نیست

برای عشق

با من و تو امشب

نه، هیچ چیز نمیتونه ما رو متوقف کنه

این بار

لازم نیست پیچیده باشه

نه امشب مشکلی نیست

LOVE COUNTDOWN (Feat. Wonstein)

چشمای من، چشمای تو

بیا بریم

به من بگو دوست داری معشوقه من باشی

آماده ای که مال من باشی

میتونی عجله کنی چشمای من، چشمای تو

10 تا 1، این شمارش معکوس عشق تو زندگیـت ـه

منو امتحان کن

من در حال حاضر تو خط شروع ـم، نمیتونه منو متوقف کنه

من الان منتظر سیگنالم، تو اونو میدونی

نه به هیچ وجه

برای تو بازی نیست

اوه نانا

امضای ما

فقط تردید تو

اما اگه بخوای قبل از اینکه خیلی دیر شه

ما باید تماس چشمی برقرار کنیم

دیگه نپرس

پایان منـه

دریغ نکن

میام پیشت عزیزم

بهم بگو دوست داری معشوقه من باشی

آماده ای که مال من باشی

میتونی عجله کنی

چشمای من، چشمای تو

و سریع بهم بگو، دروغ نگو

عزیزم من فقط میخوام معشوقت باشم

یک، دو، صدای صدا زدنـت توی دلم

همین الان بهم نگاه کن

10 تا 1، این شمارش معکوس عشق تو زندگیـت ـه

خسته

من از لحاف بیرون اومدم

پاهام رو دراز کردم

با من می آی

یک متن برام بفرست

نمیتونم بخوابم فقط گوشی

من بهت نگاه میکنم اوه نه

به من یاد بده دختر

وقتی به چشمات نگاه میکنم، صداقتتو میبینم

به نظر میرسید که میدونست

در نهایت فقط قلب من پیدا میشه

تو منو میشناسی

دیگه نپرس

پایان منـه

دریغ نکن

میام پیشت عزیزم

بهم بگو دوست داری معشوقه من باشی

آماده ای که مال من باشی

میتونی عجله کنی

چشمای من، چشمای تو

و سریع بهم بگو، دروغ نگو

عزیزم من فقط میخوام معشوقت باشم

یک، دو، صدای صدا زدنـت توی دلم

همین الان بهم نگاه کن

10 تا 1، این شمارش معکوس عشق تو زندگیـت ـه

صبر کن قبل از اینکه احساسات همدیگه رو تایید کنیم

من به این فکر کردم که چرا این دیوار ایجاد شده

این مقصد نهایی ـه

نگرانیت مورد چیزهایی که هرگز اتفاق نمیوفته

چون چیزی نیست جز اینکه من واقعاً میخوام

عشق شیرین

نگرانی هات رو کنار بذار

زمان بی معنی میگذره

پس نذار دیگه منتظرت نباشم

بهم بگو دوست داری معشوقه من باشی

آماده ای که مال من باشی

میتونی عجله کنی

چشمای من، چشمای تو

و سریع بهم بگو، دروغ نگو

عزیزم من فقط میخوام معشوقت باشم

یک، دو، صدای صدا زدنـت توی دلم

همین الان بهم نگاه کن

10 تا 1، این شمارش معکوس عشق تو زندگیـت ـه

CANDYFLOSS

اونو بده 

اونو بده 

اون آب نباتو بده

چون تو چیزی که من از همه بیشتر دوست دارم میدی (آره)

شیرین ترین چیزی که داری ، بهم عسل بده 

پس اونو به من بده ، اونو بده من ، اونو بده من

آب نبات

یه قطره ی گرم رو روی رنگ شیری بزار

تو بدنم پخش میشه ، تو چشمام پخش میشه 

مزه ی خورشیدو میده

هِی آره هِی آره هِی آره هِی آره 

ناپدید نشو ، لطفا بمون 

مثل پر (‌ نرم و سبک)

 منو مثل نسیم اوایل تابستون لمس میکنی 

باد بین لب هات می وزه لب های صاف ابریشمی تو (آره آره)

هِی آره هِی آره هِی آره هِی آره 

هیجانی که نمی شه اونو شکست (اوه)

اونو بده 

اونو بده 

اون آب نباتو بده

چون تو چیزی که من از همه بیشتر دوست دارم میدی (آره)

شیرین ترین چیزی که داری ، بهم عسل بده 

پس اونو به من بده ، اونو بده من ، اونو بده من

آب نبات

از سر تا پام ، شوگر کراش هیجان انگیز

باورنکردنی فراموش نشدنی منو تو خودش غرق میکنه

 هی آره هی آره هی آره هی آره (آره)

 ضربان قلبم میره بالا (اوه آره)

اونو بده 

اونو بده 

اون آب نباتو بده

چون تو چیزی که من از همه بیشتر دوست دارم میدی (آره)

شیرین ترین چیزی که داری ، بهم عسل بده 

پس اونو به من بده ، اونو بده من ، اونو بده من

آب نبات

اون آب نباتی که من از همه بیشتر دوسش دارم

از هرجا که رد میشم چراغ ها روشن میشن

خودت رو به طعمش آغشته کن

با لمس کردنش توش غرق شو هی

اون آب نبات رو بیشتر همه دوست دارم، آره اون 

آب نبات

یک قاشق بیشتر بریز

با دو پیمانه آفتاب دیگه 

یک قاشق دیگه بیشتر بریز 

اوه آره 

اونو بده ، اونو بده ،اونو بده 

اونو بده 

اونو بده 

اون آب نباتو بده

چون تو چیزی که من از همه بیشتر دوست دارم میدی (آره)

شیرین ترین چیزی که داری ، بهم عسل بده 

پس اونو به من بده ، اونو بده من ، اونو بده من

آب نبات

اون آب نباتی که من از همه بیشتر دوسش دارم

از هرجا که رد میشم چراغ ها روشن میشن

خودت رو به طعمش آغشته کن

با لمس کردنش توش غرق شو هی

اون آب نبات رو بیشتر همه دوست دارم، آره اون آب نبات

ALL OR NOTHING

هی ، گوش کن

اوه

این همه چیز یا هیچ چیزه 

بزار یه اعتراف کوچولو بکنم 

نمیتونم بفهمم

اوه چرا تکون نمیخورم

یه قلب دیگه دیدم

(بگو چی ؟ بگو چی ؟ بگو چی ؟)

اون وجهه ی سرد و حساس من 

من تموم شب پشیمون بودم

آره ، این فکر ، ذهنمو خیلی خسته کرد

(بگو چی ؟ بگو چی ؟)

سعی نمیکنم کسی رو سرزنش کنم 

این فقط یه اتفاقه

نگران نباش ، گریه رو کنار بزار 

میدونی من جوون بودم

در مورد اون بهم بگو

این عشقه عزیزم

همیشه از من مراقبت کرده 

این همه چیز یا هیچ چیزه ، همه یا هیچ

نمیتونم برای هیچ کس دیگه زندگی کنم

نمیتونم مثل کسی دیگه ای زندگی کنم

اگه جواب قطعی تری داری

این همه یا هیچه ، همه یا هیچ

زندگی میتونه یه آشفتگی باشه

نمیدونم تو آینده چی میشه

منو محکم بغل کن هنوز گم شده ام

این همه چیز یا هیچ چیزه ، همه یا هیچ

من فقط به یکم حرف زدن نیاز دارم

در مورد افکار دیگم که درونم هستن کنجکاوم

با اینکه خودم بهترین رو میدونم بازم چیزی نمیدونم

از احساس خنگ و احمق بودن ،خسته شدم 

آره

افکار برای بهتر شدن تمومی ندارن

من پر از نگرانی هستم نه ...

سعی نمیکنم کسی رو سرزنش کنم 

این فقط یه اتفاقه

نگران نباش ، گریه رو کنار بزار 

میدونی من جوون بودم

در مورد اون بهم بگو

این عشقه عزیزم

همیشه از من مراقبت کرده 

این همه چیز یا هیچ چیزه ، همه یا هیچ

نمیتونم برای هیچ کس دیگه زندگی کنم

نمیتونم مثل کسی دیگه ای زندگی کنم

اگه جواب قطعی تری داری

این همه یا هیچه ، همه یا هیچ

زندگی میتونه یه آشفتگی باشه

نمیدونم تو آینده چی میشه

هنوز گم شدم منو محکم بغل کن 

این همه چیز یا هیچ چیزه ، همه یا هیچ

یه لحظه وایستا

من دوباره نقش یه احمقو بازی میکنم

افکارم بد و بدتر میشن 

میدونم چیزایی گفتم

اما هی ، من خوبم ، پس فقط اینو فراموش کن 

 اینو فراموش کن آره آره

نمیتونم برای هیچ کس دیگه زندگی کنم

نمیتونم مثل کسی دیگه ای زندگی کنم

اگه جواب قطعی تری داری

این همه یا هیچه ، همه یا هیچ

زندگی میتونه یه آشفتگی باشه

نمیدونم تو آینده چی میشه

 هنوز گم شدم منو محکم بغل کن

این همه چیز یا هیچ چیزه ، همه یا هیچ

HAPPY BIRTHDAY TO YOU

هرجا که هستی امروز برای تو ـه

قلب ـت که یه‌مدت طولانی پر از سر و صدا بوده

امروز میتونی بیخیال ـش بشی

یه روزیه که دنیا بهت داده

این عقیده‌ی منه

بعد از راه رفتن طولانی

بعد از ساکت کردن صدای دنیا

که مدتیه با سرعت برق و باد پخش میشه

امیدوارم امروز یه روز برای تو ـه، کنار من

تولدت مبارک، به تو برای تو

اوه تولدت مبارک، تو

امروز رو به تو تبریک میگم که مثل یه هدیه برای منی

تولدت مبارک، تو

امیدوارم خوشحال ترین باشی

تو، کسی که شبیه به یه بچه رویاپردازی می‌کنه

با چیزای زیادی که تو میخوای انجام بدی

من و تو نزدیک و نزدیک‌تر میشیم

حتی اگه تو اینو نگی 

با هرروز داریم شبیه‌تر میشیم

این درباره‌ی ماست که باهم رشد کردیم و بزرگ شدیم

بعد از راه رفتن طولانی

بعد از ساکت کردن صدای دنیا

که مدتیه با سرعت برق و باد پخش میشه

امیدوارم امروز یه روز برای تو ـه، کنار من

تولدت مبارک، به تو برای تو

اوه تولدت مبارک، تو

امروز رو به تو تبریک میگم که مثل یه هدیه برای منی

تولدت مبارک، تو

امیدوارم خوشحال ترین باشی 

داستان امروز ما مثل یه آهنگ قدیمی

مثل یه دفتر خاطرات کنار قفسه‌ی کتاب

بیا تو یاد و خاطره‌ی همدیگه حک ـش کنیم

و مثل امروز به یادش بیاریم

امروز رو به یاد بیاریم

تولدت مبارک، به تو برای تو

اوه تولدت مبارک، تو

امروز رو به تو تبریک میگم که مثل یه هدیه برای منی

تولدت مبارک، تو

امیدوارم خوشحال ترین باشی

دا لا لا لا لا لا لا لا لا

مثل امروز مثل الان

دا لا لا لا لا لا لا لا لا

هرروز برات خوشحالی آرزو میکنم وو

دا لا لا لا لا لا لا لا لا

اوه هرروز، مثل هرروز

دا لا لا لا لا لا لا لا لا

امیدوارم خوشحال ترین باشی

SUNSET

یه‌مدت فقط مثل یه رویا به‌نظر میرسید 

آخرش هم دوباره عجیب شد

ده‌ها هزار احساس دست به دست هم دادن

که شاید تو واقعاً بد باشی

یه آدم مثل غروب زیباست

حتی اگه دروغکی ناپدید بشی

خاطرات عجیب غریب

لطفاً تو یه زمان مشابه برگرد

من میترسم شب‌ تنها بمونم 

غروب خیلی زیباست

تو رویاهام من فقط ستاره ـم رو بهت دادم

وقتی تو چشمات نگاه میکنم احساس حماقت می‌کنم

یه‌مدت فقط مثل یه رویا به‌نظر میرسید

در نهایت تو یهویی ناپدید میشی

یه‌روزایی مثل امروز بیشتر آروزی (داشتن) تو رو میکنم

یه آدم مثل غروب زیباست

حتی اگه دروغکی ناپدید بشی

خاطرات عجیب غریب

لطفاً تو یه زمان مشابه برگرد

من میترسم شب‌ تنها بمونم 

غروب خیلی زیباست

من جایی که تو قبلا بودی رو میخوام

فقط نفرت رشد میکنه

بعضی وقتا تو سایه به نور خورشید نیاز دارم

چرا نمیتونم ببینمت

میخوام یه کسی رو مثل غروب ببینم

داره تار هم میشه

حتی اون چشم‌های دوست داشتنی که فقط به من نگاه میکنه 

دیگه حس ـش نمیکنم

یه آدم مثل غروب زیباست

حتی اگه دروغکی ناپدید بشی

خاطرات عجیب غریب

لطفاً تو یه زمان مشابه برگرد

من میترسم شب‌ تنها بمونم

غروب خیلی زیباست

با همکاری تیم ترجمه چنل تلگرامی TWICE_QUEENS@


دانلود سینگل جدید توایس به نام Just be yourself برای برند LUX

Just be yourself


 دانلود او اس تی جیهیو به نام Stardust love song برای سریال Twenty-Five, Twenty-One 

Stardust love song

Stardust love song (Inst.)


دانلود سینگل The Feels توایس ورژن ریمیکس Benny Benassi

[2022-02-04]

The Feels (Benny Benassi Remix)

The Feels (Benny Benassi Remix Extended)


دانلود نهمین اسپیشال آلبوم ژاپنی توایس با نام Doughnut

[2021-11-15]

دانلود ترک ها به صورت جداگانه :

Doughnut 

Wonderful Day

Doughnut (Instrumental)

Wonderful Day (Instrumental)

دانلود همه ترک ها با هم :

DOWNLOAD | 36MB


دانلود سومین فول آلبوم توایس به نام FORMULA OF LOVE:O+T=<3

[2021-11-12]

SCIENTIST

MOONLIGHT

ICON

CRUEL

REAL YOU

F.I.L.A
LAST WALTZ

ESPRESSO

REWIND

CACTUS

(PUSH & PULL (JIHYO SANA DAHYUN

3 2 1(JONGYEON MINA TZUYU)

HELLO

CANDY

THE FEELS

(SCIENTIST (R3HAB REMIX

(The Feels (Korean ver

دانلود به صورت یکجا

ترجمه ترک ها


دانلود سینگل انگلیسی توایس به نام Candy ویژه سالگرد شش سالگی گروه

128kbps

320kbps

ترجمه آهنگ CANDY

مثل آبنبات خیلی شیرین، وقتی عاشقمی مزش اینطوریه

هر شب بهت فکر میکنم ، ازش سیر نمیشم

و هر وقت بذارم از جلوی چشمام دور بشی ، خیلی دلم برات تنگ میشه

عشق تو یه چیزی داره که منو سرپا نگه میداره ، و بقیشم مستقیم میره میشینه توی مغزم

ولی عزیزم نمیخوام جدا بشیم ، نمیخوام بذارم این انرژی به هدر بره

مثل آبنبات خیلی شیرین ، وقتی عاشقمی مزش اینطوریه

چون عزیزم وقتی با هم حرکت میکنیم، منو درست میبری به همون جایی که میخوام باشم

آبنبات خیلی شیرین عزیزم، آبنبات خیلی شیرین

اوه تو مثل آبنبات خیلی شیرینی عزیزم ، آبنبات خیلی شیرین

اوه تو راه ورود به قلبمو بلدی، مثل توت فرنگی، لیمو و یخ

هر تغییر انگار منو برمیگردونه به شروع، امشب میخوامش

عشق تو یه چیزی داره که منو سرپا نگه میداره، و بقیشم مستقیم میره میشینه توی مغزم

ولی عزیزم نمیخوام جدا بشیم، نمیخوام بذارم این انرژی به هدر بره

مثل آبنبات خیلی شیرین، وقتی عاشقمی مزش اینطوریه

چون عزیزم وقتی با هم حرکت میکنیم، منو درست میبری به همون جایی که میخوام باشم

آبنبات خیلی شیرین عزیزم، آبنبات خیلی شیرین

اوه تو مثل آبنبات خیلی شیرینی عزیزم، آبنبات خیلی شیرین

مثل آبنبات خیلی شیرین، وقتی عاشقمی مزش اینطوریه

چون عزیزم وقتی با هم حرکت میکنیم، منو درست میبری به همون جایی که میخوام باشم

Oh Yeah~

مثل آبنبات خیلی شیرین، وقتی عاشقمی مزش اینطوریه

چون عزیزم وقتی با هم حرکت میکنیم، منو درست میبری به همون جایی که میخوام باشم

Oh yeah~

آبنبات خیلی شیرین عزیزم، آبنبات خیلی شیرین

(آبنبات خیلی شیرین عزیزم)

اوه تو مثل آبنبات خیلی شیرینی عزیزم، آبنبات خیلی

ترجمه اختصاصی سایت TWICE-LAND5.BLOG.IR


دانلود اولین سینگل انگلیسی توایس به نام The Feels

[2021-10-01]

The Feels

(The Feels (The Streotypes Remix

(The Feels (Yves V Remix

(.The Feels (Inst

(.The Feels (The Streotypes Remix Inst

(.The Feels (Yves V Remix Inst

ترجمه آهنگ THE FEELS

پسر! من، پسر! من، پسر! من می‌دونم

می‌دونم یه حسایی داری

پسر! من، پسر! من، پسر! من می‌دونم

من خیلی کنجکاوم

درباره ی تو، ولی می‌خوام خفن باشم

ولی می‌دونم هر موقع که یه حرکت بزنی

باعث میشی یخ ببندم

خیلی خجالت می‌کشم

این واضحه

احساساتم پروانه‌ای میشه

اگه بهت بگم چی توی سرمه

ممکنه به هدف بزنم؟

شلیک 

من آماده ام، هدف‌ گیری و شلیک

عزیزم من

حس می‌کنم کوپید (الهه عشق) زنده‌ ست 

امشب زنده‌ ست 

اره امشب

اگه تو هم قلبت همینجوری می‌ تپه بهم بگو

چون من از سر تا پام بوم بوم بوم می‌زنه

می‌دونم عشق یه چیز سرگرم کننده‌ست

یه جاذبه‌ اسرار آمیز

باید تورو بیشتر بشناسم

چون من می‌ تونم یه رابطه‌ حقیقی رو حس کنم

یه جاذبه فرا طبیعی

من بهت یه حسایی دارم، اره اره اره اره

تو قلب منو دزدیدی، اوه آره

هیچ وقت ولش نکن اوه اوه نه

هیچ وقت ولش نکن اوه اوه اوه

مستقیما قلبمو روشن می‌ کنی، اوه اره

من مطمئنم همه‌ی حسا رو دارم

آره من هر حسی لازمه برای تو دارم

پسر! من، پسر! من، پسر! من می‌دونم

می‌دونم یه حسایی دارم

پسر! من، پسر! من، پسر! من می‌دونم

می‌دونم تو هم حسش می‌کنی 

تاب خوردن زیر مهتاب، رقصیدن توی تاریکی 

می‌دونم که به چشمت جذابم

ما هردو حس و حال یکسانی داریم؟ 

می‌خوام بدونم چی توی ذهنته

چون تو منو خوب می‌کنی و من می‌خوام عزیز تو باشم

اگه این احمقانه‌ست خب من می‌خوام احمق باشم

زیر نور چراغِ نئون عزیزم

الکتریسیته‌ی امشبی عزیزم

تو توجهمو جلب کردی

حالا نظر تو چیه 

اره بهم بگو عزیزم قراره چی بشه؟ 

اوه با یه نگاه من می‌فهممش عزیزم چشمام فاش می‌کنن

که تو تو تو یه حسایی تو وجودم ایجاد کردی

ترجمه اختصاصی سایت TWICE-LAND5.BLOG.IR


دانلود سومین آلبوم ژاپنی توایس به نام Perfect World

PERFECT WORLD

BETTER

GOOD AT LOVE

FANFARE

KURA KURA

FOUR-LEAF CLOVER

IN THE SUMMER

PIECES OF LOVE

THANK YOU, FAMILY

PROMISE


دانلود او اس تی سریال HOSPITAL PLAY LIST به نام I LOVE YOU MORE THAN ANYONE از TWICE

[2021-07-09]

DOWNLOAD

ترجمه آهنگ  I LOVE YOU MORE THAN ANYONE

تورو بیشتر از هرکس دیگه ای توی دنیا دوست دارم

و دنیای کوچکت رو

لبخندت مثل عطر بنفشه است،

تا همیشه، تا ابد

تورو بیشتر از هرکس دیگه ای تو دنیا دوست دارم

مثل رویای یه آسمون آبی

قلبت مثل یه دوست غیر قابل تغییره، تا همیشه، تا ابد

وقتی که آفتاب صبحگاهی از پنجره می تابه

لبخند درخشانت منو خوشحال می‌کنه

می‌خوام دوستم داشته باشی

وقتی که توی خیابون راه میرم و می‌چرخم

دلتنگ روزایی میشم که قبلاً باهم گذروندیم

بعد از یه مدت طولانی

مطئمنم دلتنگ همچین روزایی میشم

تو همیشه کنارم بودی

وقتی همه چیز سخت بود، وقتی همه چیز خوب بود

تو دوست محبوب منی 

الان می‌خوام برات هرکاری انجام بدم

چشماتو ببند و به آسمون آبی نگاه کن 

دنیای قشنگی که ما از توش بیرون اومدیم

من می‌ خوام که تو دوستم داشته باشی

تک تک روزایی که با تو گذروندم

عشقمون رو تو خودشون جا دادن

تا ابد (تا ابد)

من دوست دارم 

من کل وجودتو برای همیشه دوست دارم 

همراه با روشنایی صبح به پنجره تکیه دادیم

وقتی عطرتو که 

با باد همراه شده نفس می‌کشم

دنیای کوچکی که توی دستامون نگه داشتیم

تا ابد می‌ درخشه

(من تا ابد تورو دوست دارم)

توی اقیانوس تابستونِ قبلی

ما وعده های کوچک و رویاهای شادمون رو جا دادیم

برای همیشه توی قلبمونه و

تا ابد برامون می‌درخشه

(کل وجودت، برای همیشه)

ترجمه اختصاصی سایت TWICE-LAND5.BLOG.IR


دانلود سینگل ژاپنی توایس به نام Perfect World

*ورژن رسمی*

DOWNLOAD

*ورژن کات شده موزیک ویدئو*

128kbps

320kbps


دانلود دهمین مینی آلبوم توایس به نام TASTE OF LOVE

[2021-06-11]

ALCOHOL-FREE

FIRST TIME

SCANDAL

CONVERSATION

BABY BLUE LOVE

SOS

[CRY FOR ME [ENGLISH VERSION

دانلود به صورت یکجا

ترجمه آهنگ ALCOHOL FREE

وقتایی که با توام 

یه اتفاق جادویی میفته

مدام بدون هیچ دلیلی لبخند می‌زنم

با اینکه هیچ اتفاقی نیفتاده

من طلسم شدم 

می‌تونم کل شب رو بدون اینکه حس خستگی کنم بیدار بمونم

همه ی فکرای دیگه از سرم بیرون میرن

و قلبم محکم‌تر می‌تپه

ناگهان عشق خیلی ساده بنظر میاد

و عشق من نسبت بهت عمیق‌ تر و عمیق‌تر میشه

این کاریه که تو با من می‌کنی 

بااینکه الکلی در کار نیست اما مست شدم 

حتی یه بارم الکل نخوردم اما

هروقت که باتوام این اتفاق میفته 

بخاطر جوریه که نگاهم می‌کنی

تو نوشیدنی‌‌ای هستی که با چشام می‌نوشم، شامپاین منی، واین منی

تکیلای منی، مارگاریتا

موهیتو با لیمو 

میموزای شیرین، پینا کولادا

من مستِ وجود توام

من مستِ وجود توام

تو خیلی خاصی 

البته خیلی هم سخت نیست

فقط با یه جرعه، تو باعث میشی

ستاره ها تو روز روشن بدرخشن

من طلسم شدم 

می‌تونم کل شب رو بدون اینکه حس خستگی کنم بیدار بمونم

همه ی فکرای دیگه از سرم بیرون میرن

و قلبم محکم‌تر می‌تپه

ناگهان عشق خیلی ساده بنظر میاد

و عشق من نسبت بهت عمیق‌ تر و عمیق‌ تر میشه

این کاریه که تو با من می‌کنی 

بااینکه الکلی درکار نیست اما مست شدم 

حتی یه بارم الکل نخوردم اما

هروقت که باتوام این اتفاق میفته 

بخاطر جوریه که نگاهم می‌کنی 

اره درصد الکل کاملا صفره 

ولی هربار که می‌نوشم گم میشم 

حتی بعد از خواب هم از سرم نمی‌پره

اما راستش از این حس خوشم میاد

برای دهان و شکمم چیز سبکیه

مثل نوشیدنی‌ای که از عسل درست شده 

راستی اسم این نوشیدنی چیه؟

کل جهان رو روشن و آفتابی می‌کنه

من طلسم شدم 

می‌تونم کل شب رو بدون اینکه حس خستگی کنم بیدار بمونم

همه ی فکرای دیگه از سرم بیرون میرن

و قلبم محکم‌ تر می‌ تپه

ناگهان عشق خیلی ساده بنظر میاد

و عشق من نسبت بهت عمیق‌تر و عمیق‌تر میشه

این کاریه که تو با من می‌کنی 

با اینکه الکل درکار نیست اما مست شدم 

حتی یه بارم الکل نخوردم اما

هروقت که باتوام این اتفاق میفته 

بخاطر جوریه که نگاهم می‌کنی 

تو نوشیدنی‌‌ای هستی که با چشمام می‌نوشم، شامپاین منی، واین منی

تکیلای منی، مارگاریتا

موهیتو با لیمو 

میموزای شیرین، پینا کولادا

من مستِ وجود توام

من مستِ وجود توام

ترجمه آهنگ SCANDAL

عزیزم ما یه رسوایی هستیم

زیادی هاتیم واسه کنترل شدن

توی یه شبِ تاریک

توی شبی که ماه استثنا درخشانه، آره 

قلب من که کاملا خالی بود

حالا امشب با نگاه های من و تو پر شده

من به یه نفر نیاز دارم 

آره، تو، من آماده ام 

تو من و داری، اون چشم ها 

اوه آره

تو هم چشمات رو ببند

اوه حس می‌کنم رو ابراام

امشب یه‌کم خطرناکه 

همونطوری‌‍ه که من می‌ پسندم

عزیزم ما یه رسوایی هستیم

زیادی هاتیم واسه کنترل شدن 

نمیتونی چشم هات رو ازم بگیری

عشق من مثل یه شمعه

عزیزم ما یه رسوایی هستیم 

زیادی هاتیم واسه کنترل شدن 

نمی‌تونی چشم هات رو ازم بگیری

و این جوریه که من می‌ پسندم 

هی آره 

زود باش زود باش

امشب خوابی درکار نیست

من از این روشنایی مخفی بیدار میشم

آره آره 

تو میای توی ذهنم

لحظه‌ای که به رنگ قرمز می‌ سوزه تو ذهنم بزرگتر میشه

من به یه نفر نیاز دارم 

آره، تو، من آماده ام 

تو من و داری، اون چشم ها 

اوه آره 

تو هم چشمات رو ببند

اوه حس می‌کنم رو ابرا ام

امشب یه‌کم خطرناکه 

همونطوری‌‍ه که من می‌ پسندم 

عزیزم ما یه رسوایی هستیم

زیادی هاتیم واسه کنترل شدن 

نمیتونی چشم هات رو ازم بگیری

عشق من مثل یه شمعه

عزیزم ما یه رسوایی هستیم 

زیادی هاتیم واسه کنترل شدن 

نمی‌تونی چشم هات رو ازم بگیری

و این جوریه که من می‌پسندم 

هی آره زود باش زود باش

من به یه نفر نیاز دارم 

آره، تو، من آماده ام 

تو من و داری، اون چشم ها 

اوه آره

تو هم چشمات رو ببند

اوه حس می‌کنم رو ابراام

امشب یه‌ کم خطرناکه 

همونطوری‌‍ه که من می‌ پسندم

عزیزم ما یه رسوایی هستیم 

زیادی هاتیم واسه کنترل شدن

عزیزم ما یه رسوایی هستیم

زیادی هاتیم واسه کنترل شدن 

نمیتونی چشم هات رو ازم بگیری

عشق من مثل یه شمعه

عزیزم ما یه رسوایی هستیم 

زیادی هاتیم واسه کنترل شدن 

نمی‌تونی چشم هات رو ازم بگیری

و این جوریه که من می‌پسندم

آره بجنب بجنب

ترجمه آهنگ SOS

من توی یه باتلاق عمیق افتادم 

دیگه راه برگشتی نیست

فقط دارم با اظطراب نفس می‌ کشم

بجنب نجاتم بده، عجله کن

اوه، آره می‌دونم درد داره

هرچی بیشتر تقلا می‌کنم بیشتر فرو میرم و

خارج شدن ازش سخت تر میشه

رنگِ غم گرفتم

نجاتم بده

کمک

اوه عزیزم تو باید، تو باید دوباره نجاتم بدی

کمک، ازت خوشم میاد، خوشم میاد

کمک

اوه عزیزم تو باید، تو باید دوباره نجاتم بدی

تو می‌دونی من نمی‌ تونم متوقفش کنم

وقتی قلبم برات پر می‌کشه

می‌دونم قراره درد داشته باشه، ولی من هنوزم پات هستم

کمک

اوه عزیزم تو باید، تو باید دوباره نجاتم بدی

کمک، ازت خوشم میاد، خوشم میاد

دارم سعی می‌ کنم شجاع باشم

حس می‌کنم همه چیز داره تغییر می‌کنه

فراتر از اون

می‌خوام فراتر از اون باشم

عزیزم وقتی خودتو به من برسونی

من هیچوقت قرار نیست از دستت بدم

دستمو بگیر

اوه، آره می‌دونم درد داره

هرچی بیشتر تقلا می‌کنم بیشتر فرو می‌رم و

خارج شدن ازش سخت تر میشه

رنگِ غم گرفتم

نجاتم بده

کمک

اوه عزیزم تو باید، تو باید دوباره نجاتم بدی

کمک، ازت خوشم میاد، خوشم میاد

کمک

اوه عزیزم تو باید، تو باید دوباره نجاتم بدی

آژیر های سرد از فاصله ی دور سیگنال می‌فرستن

حالا من فهمیدم که

کل قلبم برای توعه

از زمانی که با توام 

کل وجودم داره تغییر می‌ کنه

حالا می‌ تونی صدامو بشنوی؟

کمک

اوه عزیزم تو باید، تو باید دوباره نجاتم بدی

کمک، ازت خوشم میاد، خوشم میاد

کمک

اوه عزیزم تو باید، تو باید دوباره نجاتم بدی 

تو می‌دونی من نمی‌تونم متوقفش کنم

وقتی قلبم برات پر می‌کشه

می‌ دونم قراره درد داشته باشه، ولی من هنوزم پات هستم

کمک

اوه عزیزم تو باید، تو باید دوباره نجاتم بدی

کمک، ازت خوشم میاد، خوشم میاد

کمک

ترجمه اختصاصی سایت TWICE-LAND5.BLOG.IR


دانلود سینگل ALCOHOL-FREE

[2021-06-09]

DOWNLOAD


دانلود هشتمین اسپیشال آلبوم ژاپنی توایس با نام Kura Kura

[2021.05.11]

Kura Kura

Strawberry Moon

Kura Kura (Instrumental)

Strawberry Moon (Instrumental)

دانلود به صورت یکجا


دانلود سینگل جدید توایس به نام Kura Kura

[2021.04.20]

128

320

ترجمه آهنگ Kura Kura

کنترل قلب و روح من را از دست بده

(وقتی با تو آشنا شدم)

کنترل قلب و روح من را از دست بده

(هر زمان)

شعبده بازی

سرم 24 ساعته شلوغه

 با احساساتی که هیچ اسمی ندارن

مهم نیست که من چه کاری انجام می دهم

 من مرتباً اشتباه می کنم

بنابراین بر خلاف من

هر وقت چشم به هم می بندیم

قلب من متوقف می شود و زمان نیز متوقف می شود

قبل از اینکه بفهمم ، فقط ما دو نفر هستیم

من خیلی در عشق گم شده ام

وقتی که من با تو هستم

من به ابدیت خورده ام

گیجی ، سرگیجه ، سرگیجه ، سرگیجه

(توایس)

مثل جادوست

قلبم غیرقابل پیش بینی و لرزانیست

Swayin ’، swayin’، swayin ’، swayin’ (توایس)

این یک جادوی شیرین است

چشمانت ، لبخندت ، دستانت ، حرفهایت

من همیشه دنبال شما خواهم بود

بی قرار ، بی قرار ، بی قرار ، بی قرار

C’mon ، c’mon ، c’mon ، c’mon تمام شب

(شعبده بازی)

(کنترل من را از دست بده)

من منتظر بودم تا با جادوی خود به من برسی

من مطمئن هستم که شما نیز همین احساس را دارید

نمی توانم وانمود کنم که تو را نمی شناسم. مطمئنم که یادت هست

مطمئن هستم احساسی را که هنگام ملاقات چشمانمان داشتید به خاطر خواهید آورد

اگر لحظه ای رویا باشد

من مطمئن هستم که در مورد این خرد کردن نیز همین است

اگر انگار که هستم جذب شما می شوم

احساساتی منجر به ضربان قلب من می شود

وقتی که من با تو هستم

من به ابدیت مکیده خواهم شد

گیجی ، سرگیجه ، سرگیجه ، سرگیجه

(توایس)

مثل جادو است قلب من به طور غیرقابل پیش بینی می لرزد

Swayin ’، swayin’، swayin ’، swayin’

(توایس)

این یک جادوی شیرین است

چشمانت ، لبخندت ، دستانت ، حرفهایت

من همیشه دنبال شما خواهم بود
بی قرار ، بی قرار ، بی قرار ، بی قرار

C’mon ، c’mon ، c’mon ، c’mon تمام شب

از دست دادن کنترل

کنترل قلب و روح من را از دست بده

(شعبده بازی)

کنترل قلب و روح من را از دست بده

هر بار نگاهمان با هم تداخل می کند

قلب من متوقف می شود و زمان نیز متوقف می شود

قبل از اینکه بفهمم ، فقط ما دو نفر هستیم

من خیلی در علاقه خودم گم شده ام

(شعبده بازی)

من به ابدیت خورده ام

گیجی ، سرگیجه ، سرگیجه ، سرگیجه

(توایس)

مثل جادوست

قلبم به طور غیرقابل پیش بینی می لرزد

Swayin ’، swayin’، swayin ’، swayin’

(توایس)

این جادوی شیرین است

چشمانت ، لبخندت ، دستانت ، حرفهایت

من همیشه دنبال شما خواهم بود

بی قرار ، بی قرار ، بی قرار ، بی قرار

C’mon ، c’mon ، c’mon ، c’mon تمام شب

از دست دادن کنترل

کنترل قلب و روح من را از دست بده

(از قلب و روح من)

کنترل قلب و روح من را از دست بده

شعبده بازی

ترجمه اختصاصی سایت TWICE-LAND5.BLOG.IR


دانلود سینگل جدید توایس به نام CRY FOR ME

[2020.12.18]

128

320

ترجمه آهنگ CRY FOR ME

میدونم دیگه هیچ راهی برای درست کردنش نیست

ولی برخلاف اون من متفاوتم
قلب من راحت نمیتونه ولت کنه بره(هیچ وقت نمیره)
تو منو نمیشناسی
من هیچ وقت نشنیدم تو درباره ی تنفرت چی میگی
به جای اینکه خداحافظی کنم لبخند میزنم
من فقط میخوام بغلم کنی(اوه)
تظاهر میکنم هیچی رو نمیدونم
عزیزم دیگه هیچ عشق واقعی ای وجود نداره
کنارم می مونی؟
آخرش قلبت میشکنه
پسر بد پسر بد تو باعث شدی من تبدیل به یه دختر دیوونه بشم دختر دیوونه
ازت میخوام گریه کنی برای من گریه کن
درست مثل من،برای من گریه کن
کاری کن بارون بیاد برام گریه کن
اما دوباره
کم کم از اینجا برو بیرون
اعتماد من دوباره با عشق شکسته شد
یه بهونه بیار تا بخشیده بشی
ازت میخوام، ازت میخوام ،میخوام برام گریه کنی
من تورو نمیشناسم
نمیدونم چطور ازت متنفر باشم
دوباره سعی میکنم با دوستام جای خالیتو پر کنم
من احمق شدم
اوه چرا همش به من میخندی؟
یه قطره اشکم کافیه
برام گریه کن،لطفا بزار ببخشمت
تظاهر میکنم هیچی رو نمیدونم
عزیزم دقیقا مثله یه عشق واقعی(عشق واقعی)
بیا این آخرین فرصته،آخرین فرصته
تا عشق واقعیت رو بهم نشون بدی(عشق واقعی تو)
پسر بد پسر بد
آره تو واقعا از من یه دختر غمگین ساختی(دختر غمگین دختر غمیگین)
ازت میخوام گریه کنی برای من گریه کن
درست مثل من،برای من گریه کن
کاری کن بارو بیاد برام گریه کن
اما دوباره
کم کم از اینجا برو بیرون
اعتماد من دوباره با عشق شکسته شد
یه بهونه بیار تا بخشیده بشی
ازت میخوام،ازت میخوام،میخوام برای من گریه کنی
عشق خیلی خشنه
میخوام قلب پر از تنفرم رو نابود کنم
 دوباره تو رو میخوام
تو کنارمی،آره
میخوام گریه کنی برای من گریه کن
حتی اگر داری الکی انجامش میدی و فیلم بازی میکنی بیا و برام گریه کن
کاری کن بارون بیاد،بیاد و بیاد همین الان
میخوام گریه کنی برای من گریه کن
درست مثل من،برای من گریه کن
کاری کن بارون بیاد برای من گریه کن
اما دوباره (من،اره)
کم کم  از اینجا برو بیرون
اعتماد من دوباره با عشق شکسته شد
یه بهونه بیار تا بخشیده بشی
ازت میخوام،ازت میخوام،برای من بمیری 

ترجمه اختصاصی سایت TWICE-LAND.BLOG.IR


دانلود سومین سینگل انگلیسی توایس با آهنگ I CAN'T STOP ME

[2020.11.30]

128

320


دانلود هفتمین اسپیشال آلبوم ژاپنی توایس با نام BETTER

[2020.11.18]

BETTER

Scorpion

(BETTER (Instrumental

(Scorpion (Instrumental

دانلود به صورت یکجا


دانلود سینگل I`LL SHOW YOU از K/DA با همکاری TWICE و BEKUH BOOM و ANNIKA WELLS

[2020-11-06]

DOWNLOAD


دانلود دومین فول آلبوم توایس با نام EYES WIDE OPEN

[2020.10.26]

I CAN'T STOP ME

HELL IN HEAVEN

UP NO MORE

DO WHAT WE LIKE

BRING IT BACK

BELIEVER

QUEEN

GO HARD

SHOT CLOCK

HANDLE IT

DEPEND ON YOU

SAY SOMETHING

BEHIND THE MASK

 

دانلود به صورت یکجا

 

ترجمه ترک ها

HELL IN HEAVEN

چشمای تو مثل یه الماس پر خواره

مرز بین شیطان و فرشته

من میخوامش

بهم یه شانس بده تا بدستش بیارم

چیکار میشه کرد؟

نمیتونم این فرصت رو از دست بدم

اینو جفتمون میدونیم

خورشید هم داره میره

نمیتونم صبر کنم.نمیتونم صبر کنم

برای خاموش شدن دنیا(از این خط میشه دوتا برداشت یکی شب و یکی گمراهی)

اوه اوه اوه اوه اوه اوه

وقتش رسیده

با شیطان رو به رو شدم

من رو به بهشت خودت ببر

درهای بهشت بسته ان

توی یک شب مهتابی

زیر پرتو های ابی مهتاب ببوسم

سریع من رو از اینجا ببر

منو از اینجا ببر

ارزوی من تو جهنم

اینه که منو ببری به بهشت خودت

ممممم...فقط یکبار

یکبار دیگه

مممممم...برای اخرین بار

من تورو میخوام

با نگاه کردن

با لمس کردن

جهنم,بهشت,یا هیچ جای دیگه

تو رو هات میخوام

نمیتونم صبر کنم.نمیتونم صبر کن

از وجودت بیشتر میخوام

میخوامت

اوه اوه اوه اوه اوه اوه

بی فایده است

با شیطان رو به رو شدم

اوه اه

منو به بهشت خودت ببر

درهای بهشت بسته ان

توی یک شب مهتابی

زیر پرتو های ابی مهتاب ببوسم

سریع من رو از اینجا ببر

منو از اینجا ببر

ارزوی من تو جهنم

اینه که منو ببری به بهشت خودت

درهای بهشت را باز کن

بزار با هم روی ابر ها قدم بزنیم

یعنی میتونیم برگردیم

به روزی که توی دامت افتادم؟

سفت نگه ام دار!

هر لحظه داره سریع تر نابود میشه

اوه حتی داره سیاه ترمیشه(اینجاهم سیاهی به معنای گمراهی ئه)

جهنم توی بهشت

اوه اوه اوه اوه اوه

منو به بهشت خودت ببر

درهای بهشت بسته ان

توی یک شب مهتابی

زیر پرتو های ابی مهتاب ببوسم

سریع من رو از اینجا ببر

منو از اینجا ببر

ارزوی من تو جهنم

اینه که منو ببری به بهشت خودت

اوه اوه اوه

اوه اوه اوه

اوه اوه اوه

اوه اوه اوه

اوه اوه اوه

اوه اوه اوه

اوه اوه اوه

اوه اوه اوه

بهشت

ترجمه اختصاصی سایت TWICE-LAND.BLOG.IR

👑QUEEN👑

این یک نمایشه

Pa-la-pa-pa-pa))

ولی نباید فراموش کنم

Pa-la-pa-pa-pa))

میدونم که کی هستی

Pa-la-pa-pa-pa))

تو یه ملکه ای!

اشتباه نکن

من نمیخوام یک دراما بسازیم

از حرف های واضح و بی معنیت خسته شدم

همین حالا تمومش کن

اتفاقات تکراری

هر روز تکرار میشن

یک موضوع ثابت و لحن محکم

هیچ شباهتی به خود واقعیت نداری

هیچ شباهتی!

خودتم خوب میدونی

نقش بازی کردن جواب نمیده

فقط یه نمایش

و یک سناریو واقعی

تمام کارهای هستند که لازمه انجام بدم

تا توی واقعی رو به همه نشون بدم

فقط یه نمایش

تو نقش اولی

درخشان تر از همه

تو یک ملکه ای!

بدون شایستگی

برای واقعیت

مهم نیست بقیه راجبت چی میگن

اینجا تو ملکه ای!

احساسات پاک و طبیعی

با ارامش حرکت کن

بیخیال باش

بزار خودت واقعیت رو همه بشناسن

اتفاقات تکراری

هر روز تکرار میشن

نیازی به زیاده روی نیست

سر و صدای زیاد بی فایده است(منظور از سر و صدا رفتار های دروغین و تعریف های بیخود و غیر واقعی هستن)

اخر قصه با خود واقعیت تموم میشه!

درسته

اوه هاه هاه

خودتم خوب میدونی

نقش بازی کردن جواب نمیده

فقط یه نمایش

و یک سناریو واقعی

تمام کارهای هستند که لازمه انجام بدم

تا توی واقعی رو به همه نشون بدم

فقط یه نمایش

تو نقش اولی

درخشان تر از همه

تو یک ملکه ای!

بدون شایستگی

برای واقعیت

مهم نیست بقیه راجبت چی میگن

اینجا تو ملکه ای!

Pa-la-pa-pa-pa))

تو یک ملکه ای

(Pa-la-pa-pa-pa)

یه یه یه یه

درخشان تر از همه

تو یک ملکه ای!

من میدونم.من میدونم

من تو میشناسم

حتی اگه کسی ندونه

حتی اگه درکش نکنی

الان باید متوقفش کنی

این دراما ی دروغین رو تموم کن

از این به بعد

یک صحنه واقعی

برای شروع خودِ واقعیت هست

فقط یک نمایش

یه یه

فقط یه نمایش

فقط یه نمایش

بیبی(عزیزم)

فقط یه نمایش

و یک سناریو واقعی

تمام کارهای هستند که لازمه انجام بدم

تا توی واقعی رو به همه نشون بدم

فقط یه نمایش

تو نقش اولی

درخشان تر از همه

تو یک ملکه ای!

بدون شایستگی

برای واقعیت

مهم نیست بقیه راجبت چی میگن

اینجا تو ملکه ای!

Pa-la-pa-pa-pa))(hey)

(Pa-la-pa-pa-pa)

تو,تو,تو یک ملکه ای

(Pa-la-pa-pa-pa)

 (Pa-la-pa-pa-pa)

درخشان تر از همه

تو یک ملکه ای!

ترجمه اختصاصی سایت TWICE-LAND.BLOG.IR

BEHIND THE MASK

 نفسم رو بیرون دادم

و اهی کشیدم

بعد از اینکه تنهام گذاشتی

من فقط امروز رو زندگی میکنم(فقط به حال فکر میکنم)

دوباره و دوباره و دوباره

ای کاش برمیگشتیم به گذشته

صدایی که زندگیم رو زیر و رو میکرد_صدای تو بود_

برگرد و دوباره منو ببین

حتی اگه بخواطرش برامون مشکل ایجاد بشه

مهم نیست

من هیچ شکایتی نمیکنم

به شرطی که دوباره چشم تو چشم باشیم

پشت نقاب

[oh yeh oh yeh]

نمیتونم ببینم داری لبخند میزنی یا نه

[who yeh oh yeh]

نمیتونم ببینم داری گریه میکنی یا نه

بذار از پشت نقاب ازت بپرسم

من تنها هستم._نمیخوای برگردی پیشم؟_

نمیخوای بگی اره؟

بگو اره.اره!بگو اره

سوختم و از بین رفتم تا برای تو بدرخشتم

فردا رو فقط بخواطر تو تحمل میکنم

دوباره و دوباره و دوباره

به من اعتماد کن

امبدوارم هنوزم یادت باشم

صدایی که زندگیم رو زیر و رو میکرد_صدای تو بود_

اشک باید خیس باشه

نفستو نگه دار

به من نگاه کن

پشت نقاب

[oh yeh oh yeh]

نمیتونم ببینم داری لبخند میزنی یا نه

[who yeh oh yeh]

نمیتونم ببینم داری گریه میکنی یا نه

بذار از پشت نقاب ازت بپرسم

من تنها هستم._نمیخوای برگردی پیشم؟_

نمیخوای بگی اره؟

بگو اره.اره!بگو اره

یک بار دیگه مثل قبل صدام کن

فاصله بینمون رو کم کن

درست مثل سرنوشت

دوباره و دوباره

درد و باران باهم میبارند

اما گریه نکن

بلاخره یک روز خشک میشن

میخوام دوباره از نزدیک ببینمت

اوه اره

برام مهم نیست

منظور پشت حرف های بقیه چیه

پشت نقاب

[oh yeh oh yeh]

نمیتونم ببینم داری لبخند میزنی یا نه

[who yeh oh yeh]

نمیتونم ببینم داری گریه میکنی یا نه

بذار از پشت نقاب ازت بپرسم

من تنها هستم._نمیخوای برگردی پیشم؟_

نمیخوای بگی اره؟

بگو اره.اره!بگو اره

یکبار دیگه مثل قبل صدام کن

فاصله بینمون رو کم کن

مثل سرنوشت

دوباره و دوباره

پشت نقاب

[oh yeh oh yeh]

ترجمه اختصاصی سایت TWICE-LAND.BLOG.IR

UP NO MORE

 اوه آره آره
 تو این شب تاریک و تنها
 هنوزم نمیتونم روز روشنم رو خاموش کنم
 میترسم که دوباره تنها شم
تاریکی که فقط من توشم

 آره در سرم وسواس با فکر های بدون وزن
 بدون هیچ کارکتر اصلی,هیچ تم , هیچی
 از یک تا ده,همه داستانهای غیر ضروری,کل شب
 اگه این شب هم استفاده کنم
 دوباره یه روز سخت خواهم داشت

پس حتی نمیتونم زمان رو بدونم. 
 بهم نفوذ کن
 کافیه , یک دو سه
پس میتونی دور شی
 میتونم بخندم؟

دیگه نمیخوام بیشتر از این بیدار بمونم
 دیگه نمیخوام کل شب هارو بیدار بیدار بمونم
 نه نه دوباره وو
نمیخوام نمیخوام وقتم رو تلف کنم
 فردا برای نفوذ به یه شب عمیق تر
 پس میتونم دورتر شم
  هوم اگه الان طولانی تر بشه فردا زودتر میرسه
 متوقف متوقف شو , اگه خواستی دوباره من رو به حرکت دربیاری
 من میخوام اون روز رو بخاطر بسپرم
 میخوام بخاطر سپردن این شبای نا منظم رو متوقف کنم

پس حتی نمیتونم زمان رو بدونم. 
 بهم نفوذ کن
 کافیه , یک دو سه
پس میتونی دور شی
روزی که در ان غوطه ور شود

دیگه نمیخوام بیشتر از این بیدار بمونم
 دیگه نمیخوام کل شب هارو بیدار بیدار بمونم
 نه نه دوباره وو
نمیخوام نمیخوام وقتم رو تلف کنم
 فردا برای نفوذ به یه شب عمیق تر
 پس میتونم دورتر شم

 یک روز به ماه ها و سال ها تبدیل میشه
 من هم بیشتر و بیشتر شکسته میشم
 من میترسم که خودم رو از دست بدم
این شب در فکر

آه احساس بودن در جای تاریک,مثل احساس شنا کردن در جای عمیقه
آره فکر کنم خیلی سرده,هیچی دست یا پام رو لمس نمیکنه
من رو اینجوری نگه دار,منو همین حالا بغل کن
مهم نیست که چقدر سخت تلاش میکنم
دیگه نمیخوام بیشتر از این بیدارم بمونم اوه
 دیگه نمیخوام کل شب هارو بیدار بیدار بمونم
نمیخوام نمیخوام وقتم رو تلف کنم
اوه آیا این شب میتونه بگذره اوه

یک روز به ماه ها و سال ها تبدیل میشه
 من هم بیشتر و بیشتر شکسته میشم
 من میترسم که خودم رو از دست بدم
این شب در فکر

 آه شب بلندتر
نمیخوام وقتم رو تلف کنم
وو آره
امروز چشماتو ببند دوباره

BELIEVER

من باور دارم، اره 

من باور دارم ، باور 

تو توی ذهنمی

صبحا با فکرت از خواب پا میشم

نگاهای زیادی تحت تاثیر قرارم دادن

بیا بگیرش

آرزو می‌کنم قدم هات متوقف نشن

دقیقا همین جا منتظرت موندم

باور دارم ، من بهت باور دارم

چون تو محکمی ، باورت دارم

توی خوشی ها

یا توی بارون شدید، باورت دارم

رویایِ قشنگی که عاشقشم

و اون لبخند نورانیت رو بهم نشون بده

چون من روشنایی رو می‌بینم

تو می‌تونی انجامش بدی

چون من باورت دارم

بیا بریم 

آرزو میکنم باهم گم بشیم

فقط من و تو

این خیلی خوب و عالیه 

می خندیم و میدویم 

بارها و بارها میفتیم

و هر باری که این کارو می کنیم

قوی تر می شیم

بیا بگیرش

ارزو می کنم قدم هات متوقف نشن

دقیقا همین جا منتظرت موندم

باور دارم ، من بهت باور دارم

چون تو محکمی ، باورت دارم

توی خوشی ها

یا توی بارون شدید، باورت دارم

رویایِ قشنگی که عاشقشم

و اون لبخند نورانیت رو بهم نشون بده

چون من روشنایی رو می بینم

تو میتونی انجامش بدی

چون من باورت دارم

عزیزم شب هایی که تنهایی 

تو فکر چی هستی؟

آخرش می بینی، من باورت دارم

میخوام همه کَست باشم

باور دارم، من بهت باور دارم

چون تو محکمی، باورت دارم

توی خوشی ها

یا توی بارون شدید، باورت دارم

رویایِ قشنگی که عاشقشم

و اون لبخند نورانیت رو بهم نشون بده

چون من روشنایی رو می بینم

تو می‌تونی انجامش بدی

چون من باورت دارم

ترجمه اختصاصی سایت TWICE-LAND5.BLOG.IR


دانلود سومین هشتگ مینی آلبوم ژاپنی توایس به نام 3#TWICE

[2020.09.16]

تیزر :

DOWNLOAD

دانلود ترک ها به صورت جداگانه :

(The Best Thing I Ever Did (Japanese Version

(FANCY (Japanese Version

(Feel Special (Japanese Version

(MORE & MORE (Japanese Version

(STUCK IN MY HEAD (Japanese Version

Japanese Version) 21:29)

دانلود همه ترک ها با هم :

DOWNLOAD | 47MB


دانلود دومین سینگل انگلیسی توایس با آهنگ MORE & MORE

[2020.08.21]

DOWNLOAD


دانلود ششمین اسپیشال آلبوم ژاپنی توایس با نام FANFARE

[2020.07.08]

FANFARE

{.MORE & MORE {JP VER

{FANFARE {LEE HAE SOL REMIX

{Fanfare {Instrumental


 دانلود نهمین مینی آلبوم توایس به نام MORE & MORE

[2020.06.01]

MORE & MORE

SWEET SUMMER DAY

DON'T CALL ME AGAIN

SHADOW

MAKE ME GO

FIREWORK

OXYGEN

ترجمه آهنگ MORE & MORE

می‌ دونم که میخوامش

دیگه قرار نیست چاپلوسی کنم

چون لیاقتشو دارم!

حتی اگه یه لحظه‌م ازم متنفر شی،

برام جای نگرانی نداره، چون خوب میشناسمت!

سعی میکنی تو چشام نگاه نکنی

سعی میکنی احساستو مخفی کنی

سعی میکنی از من فرار کنی! نه، نه

وقتی دوباره چشماتو باز میکنی

وقتی به من فکر میکنی

قراره دوباره مال من بشی! 

می‌خوای بگی بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر و بیشتر!

نمی‌تونی بیشتر بیشتر بیشتر و بیشتر صبر کنی

پس یه بار دیگه می‌خوام بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر و بیشتر داشته باشم

دیگه نمی‌خوام بیشتر بیشتر بیشتر و بیشتر صبر کنم

پس یه بار دیگه

دیگه نمی‌تونم صبر کنم

بیشتر و بیشتر!

پس یه بار دیگه

دیگه نمی‌خوام صبر کنم

بیشتر و بیشتر!

پس یه بار دیگه

منو حس میکنی؟

باورت میشه که برای من تکی؟

فقط برای من، فقط برای من

نیاز نیس حرفای احساساتی بزنم

چون تو منو میشناسی، تو منو میشناسی

حتی اگه تو گوشاتو بپوشونی

حتی اگه منو پس بزنی

حتی اگه از من دور بشی (دور بشی) نه، نه

وقتی دوباره صدات میکنم

وقتی صدامو میشنوی

قراره دوباره مال من بشی! آره

می‌خوای بگی بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر و بیشتر!

نمیتونی بیشتر بیشتر بیشتر و بیشتر صبر کنی

پس یه بار دیگه می‌خوام بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر بیشتر و بیشتر داشته باشم

دیگه نمی‌خوام بیشتر بیشتر بیشتر و بیشتر صبر کنم

پس یه بار دیگه

دیگه نمی‌تونم صبر کنم

بیشتر و بیشتر!

پس یه بار دیگه

دیگه نمی‌خوام صبر کنم

بیشتر و بیشتر!

پس یه بار دیگه

من کلا خودخواهم

متاسفم اگه نمی‌دونستی!

بذار اول عذرخواهی کنم چون بیشتر و بیشتر میخوامت

به نظرت احتیاجی ندارم

میخوام قلبتو بدزدم

تو عاشق من میشی

نمیتونی بگی نه، نه!

من امروز یه گربه‌ ولگردم

اینجام که تورو بدست بیارم

فقط تورو

صبر کن! زیادی دور نشو

دوباره بیا پیش من

بیا، بیا، آره

یه بار دیگه 

دیگه نمی‌تونم صبر کنم

(میخوای بگی)

بیشتر و بیشتر!

پس یه بار دیگه

(پس یه بار دیگه)

دیگه نمی‌خوام صبر کنم

بیشتر و بیشتر!

پس یه بار دیگه

ترجمه اختصاصی سایت TWICE-LAND5.BLOG.IR


TWICE Colorful JTBC

[2020.04.23]

DOWNLOAD


دانلود دومین ریپکیج آلبوم توایس با نام &

[2020.02.05]

SWING

Fake & True

Stronger 

Breakthrough

!Changing

HAPPY HAPPY

What You Waiting For

Be OK

POLISH

How u doin

The Reason Why


دانلود دومین آلبوم ژاپنی توایس با نام &

[2019.11.20]

FAKE & TRUE

STRONGER

BREAKTROUGH

CHANGING

HAPPY HAPPY

WHAT YOU WAITING FOR

BE OK

POLISH

HOW U DOIN

THE SEASON WHY


 دانلود هشتمین مینی آلبوم توایس به نام feel special

[2019.09.23]

RAINBOW

 TRICK IT

 2129

  (BREAKTHROUGH (Korean Ver

 Feel Special

 get loud

Love Foolish


دانلود پنجمین اسپیشال آلبوم ژاپنی توایس با نام BREAKTROUGH

[2019.07.24]

BREAKTROUGH

(FANCY (JPVER

(BREAKTROUGH( TAALTHECHOI REMIX

(BREAKTROUGH (INST


دانلود چهارمین اسپیشال آلبوم ژاپنی توایس با نام HAPPY HAPPY

[2019.07.17]

HAPPY HAPPY

The Best Thing I Ever Did - Japanese ver

HAPPY HAPPY - collapsedone Remix

HAPPY HAPPY - Instrumental


دانلود هفتمین مینی آلبوم توایس با نام FANCY YOU

[2019.04.22]

FANCY

STUCK IN MY HEAD

GIRLS LIKE US

HOT

TURN IT UP

STRAWBERRY

دانلود به صورت یکجا


دانلود دومین هشنگ مینی آلبوم ژاپنی توایس به نام 2#TWICE

[2019.03.03]

(Likey (jp ver

(Heart Shaker (jp ver

(WHAT IS LOVE (JP VER

(DTNA (jp ver

(YES OR YES (JP VER


دانلود اولین ریپکیج آلبوم توایس با نام BDZ

[2018.12.26]

STAY BY MY SIDE

BDZ

One More Time

Candy Pop

L.O.V.E

Wishing

Say it again

Wake Me Up

BRAND NEW GIRL

Be as ONE

I WANT YOU BACK


دانلود پنجمین اسپیشال آلبوم توایس با نام THE YEAR OF THE YES

[2018.12.12]

The Best Thing I Ever Did

(Be as ONE (Korean Ver

YES or YES

SAY YOU LOVE ME

LALALA

YOUNG & WILD

SUNSET

AFTER MOON

(BDZ (Korean Ver

دانلود به صورت یکجا


دانلود ششمین مینی آلبوم توایس با نام Yes or Yes

 [2018.11.05]

YES or YES

SAY YOU LOVE ME

LALALA

YOUNG & WILD

SUNSET     

AFTER MOON

(BDZ (Korean Ver

دانلود به صورت یکجا


دانلود سینگل ژاپنی توایس با نام STAY BY MY SIDE

[2018.10.22]

DOWNLOAD


دانلود اولین آلبوم ژاپنی توایس با نام BDZ

[2018.09.12]

BDZ

One More Time

Candy Pop

L.O.V.E

Wishing

Say it again

Wake Me Up

BRAND NEW GIRL

Be as ONE

I WANT YOU BACK


دانلود چهارمین اسپیشال آلبوم توایس با نام SUMMER NIGHT

[2018.07.09]

Dance The Night Away

CHILLAX

Shot thru the heart

What is Love

SWEET TALKER

!HO

DEJAVU

Say Yes

STUCK

دانلود به صورت یکجا


دانلود سینگل انگلیسی توایس با نام I WANT YOU BACK

[2018.06.15]

DOWNLOAD


دانلود سومین اسپیشال آلبوم ژاپنی توایس با نام WAKE ME UP

[2018.05.16]

WAKE ME UP

PINK LEMONADE

(WAKE ME UP (INST

(PINK LEMONADE (INST


دانلود پنجمین مینی آلبوم توایس با نام What is Love 

[2018.04.09]

 What is Love

SWEET TALKER

!HO

DEJAVU

SAY YES


دانلود دومین اسپیشال آلبوم ژاپنی توایس با نام Candy Pop

[2018.02.07]

Candy Pop

BRAND NEW GIRL

Candy Pop - Instrumental

BRAND NEW GIRL - Instrumental


دانلود سومین اسپیشال آلبوم توایس با نام Merry & Happy به مناسبت کریسمس

[2017.12.11]

Heart Shaker

Merry & happy


دانلود اولین فول آلبوم توایس با نام TWICETAGRAM

[2017.10.30]

LIKEY

Turtle

MISSING U

WOW

FFW

DING DONG

24/7

Look At Me

ROLLIN

LOVE LINE

DONT GIVE UP

You In My Heart 

Jaljayo Good Night 


دانلود اولین اسپیشال آلبوم ژاپنی توایس با نام One More Time

[2018.10.18]

One More Time

LUV ME

One More Time - Instrumental

LUV ME - Instrumental


دانلود اولین هشتگ مینی آلبوم ژاپنی توایس به نام #TWICE

[2017.06.28]

(LIKE OOH AHH (JP VER

(CHEER UP (JP VER

(TT (JP VER

(KNOCK KNOCK (JP VER

(SIGNAL (JP VER


دانلود چهارمین مینی آلبوم توایس با نام SIGNAL

[2017.05.15]

SIGNAL

ONLY You

HOLD ME TIGHT

EYE EYE EYES

SOMEONE LIKE ME


دانلود دومین اسپیشال آلبوم توایس با نام TWICECOASTER LANE 2

[2017.02.20]

KNOCK KNOCK

Melting

TT

1TO 10

PONYTAIL


BEN, JUNG EUN JI (A PINK), JIHYO (TWICE) - 내가 예뻐진 이유 (THE REASON I GOT PRETTY)

[2016.11.09]

DOWNLOAD


دانلود سومین مینی البوم توایس به نام TWICECOASTER LANE 1

[2016.10.24]

TT

1to 10

PONYTAIL

JELLY JELLY

PIT-A-PAT

NEXT PAGE

ONE IN A MILLION


دانلود دومین مینی آلبوم توایس PAGE TWO

[2016.04.25]

CHEER UP

precious love

TOUCHDOWN

TUK TOK

WOOHOO

HEADPHONE

I'm Gonna Be A Star


JIHYO, NAYEON, TZUYU, CHAEYOUNG (TWICE) - 당돌한 여자 (DARING WOMAN)

[2015.12.29]

DOWNLOAD


دانلود اولین اسپیشال آلبوم توایس با نام WHAT S TWICE

Like OOH AHH

CHEER UP

Touchdown

TT


دانلود اولین مینی آلبوم توایس به نام THE STORY BEGINGS

[2015.10.20]

Like ooh ahh

 Do It Again

Must Be Crazy

Truth

Candy Boy

Like a Fool